TikToki lühivideod on juba mõnda aega enamiku ettevõtete sisuplaanis olulisel kohal. See, kes on vähegi TikTokis toimetanud teab, et tegu pole “klassikalise” sotsiaalmeedia kanaliga. Paljud ettevõtted langevad vale sisu jaotuse lõksu ning rööprähklevad TikToki trendide ja müügi vahel, teised vaid lahutavad meelt, jättes sageli tähelepanuta tooted või teenused, mida pakuvad.
Teeme koos selgeks, millist sisu TikToki kasutajad brändidelt ootavad ja kuidas muuta oma TikToki sisuplaan efektiivsemaks.
Kus tantsu, seal vaatamisi?
Hüpates tagasi magusasse TikToki alguse aega, võime tõesti tõdeda, et trendikas jala keerutamine võis tuua kontole kosmilise arvu vaatamisi. Aastatega on paljud asjad muutunud ning ainuüksi puusade pööritamisest kaamera ees ei piisa.
TikTok on meelelahutuslik kanal- nali, põnev lugu, kaasahaarav fakt või kasulik nipp on kõrges hinnas. Kõik see sisu peab olema sinu brändi näoga!
Miks TikTokis ei tööta klassikaline 50-30-20 sisu jaotus?
Traditsiooniliselt peaks sisu sotsiaalmeedias jagunema 50-30-20 valemi järgi, kus 50% sisust kuulub soojendavale-, 30% meelelahutuslikule- ja 20% müüvale sisule. TikTokis sulanduvad need sisutüübid sageli üheks.
TikToki sisu peaks jagunema 3 sisutüübi vahel, mis stimuleerivad kasutajaid sisule reageerima.
Trendide sisu:
TikTokis tähendavad trendid heli/ muusikat. Heliklipid toimivad platvormil nagu hashtagid, sageli sobitatakse konkreetne heli seotud meemi või naljaga. Teiste kasutajate loodud sisu samale helile saab näha klõpsates vastavale audiole.
Trendid on orgaanilise sisu võimas tugisammas, kuna neil on potentsiaali levida. Trende kasutades on oluline säilitada oma identiteet, lisades lühivideole oma nägemuse või originaalse interpretatsiooni.
Trendid on kiired tulema ja sama kiired minema, õige hetke tabamine on sedapuhku kriitilise tähtsusega. Kui näed videomalli, mis võiks sinu kaubamärgiga hästi sobida, puuduta heli ja vaata, kui paljud teised kasutajad on selle trendiga juba kaasa löönud. Ära mine kaasa iga trendiga, mida näed. Selle asemel keskendu trendidele, mis aitavad sul oma sõnumit edastada.
PS! Postitate vaid trendikaid lühivideoid, sa konversioone ei saa. Selleks, et muuta oma lühivideote vaatajad uuteks klientideks, vajad lisaks TikToki trendidela ka originaalsisu.
Originaalne sisu:
See on sinu orgaanilise TikToki sisustrateegia kõige olulisem sammas. Ainulaadsed lühivideod sinu brändi, loo, protsessi, toodete ja teenuste kohta loovad pühendunud fännidest koosneva vaatajaskonna. Erinevalt trendivideotest ei konkureeri sa nii teistega samal teemal tähelepanu pärast.
Organiilist sisu luues on oluline mõelda videoseeriate peale, mis julgustaksid inimesi brändi TikToki kontole tagasi tulema ja rohkem sisu vaatama. Sellist sisu luues peaksid väga selgelt vaatajale kommunikeerime, et tegu on mitmest osast koosneva rubriigiga, et ta oskaks oodata järgmist lühivideot.
Rubriike aitab profiilil eristada “thumbnail” ehk pisipilt, TikTok pakub erinevaid äpi siseseid võimalusi, et lisada pisipilidle informatiivne tekst nagu näiteks “Hommiku rutiin osa 1”.
TikTokil on ka esitusloendite funktsioon see võimaldab sul oma profiililehe ülaosas rühmitada seeriaid. See muudab sisu leidmise sinu jälgijatele veelgi lihtsamaks!
Märkimisväärne osa sinu originaalvideotest peaks keskenduma toodetele ja teenustele. Proovi leida lõbusaid ja kaasa haaravaid viise erinevate toote funktsioonide, õpetuste, häkkide, näpunäidete ja nippide tutvustamiseks. Väldi kindlasti kuiva tooteomaduste loetelu, see ei sobi mitte ainult TikToki vaid ka muudesse sotsiaalmeedia kanalitesse.
Kaasav sisu:
Kogukonna kaasamine on orgaanilise TikToki sisustrateegia kolmas sammas, mida ei tohiks ükski bränd unustada.
TikTok on sotsiaalmeedia platvormide seas ainulaadne, kuna see võimaldab sul oma lühivideote all olevatele kommentaaridele kohe uue videoga vastata. Lisaks tekstivormingus kommentaaride meeldimisele ja neile vastamisele peaksid kasutama ka videovastuse funktsiooni.
Kogukonna kaasamisel on kaks peamist eesmärki:
-See suurendab sinu originaalsisu mõju, vastates algsete klippide kommentaaridele
-See loob tugevamaid suhteid potentsiaalsete klientidega
Kui vaadata TikToki sisu läbi sisulehtri prisma, siis trendid toovad sinu profiilile uusi lühivideote vaatajaid, originaalne sisu säilitab nende tähelepanu ja kogukonna kaasamine tugevdab nende lojaalsust.
3..2..1 VÕTE
Enne veel, kui tõttad kaamera taha viraalseid lühivideoid looma, pane ideed paika näiteks mugavasse exceli tabelisse. Järgi võimude lahusust ning tee kindlaks, et kõik 3 sisutüüpi on sinu TikTokis esindatud.
Kui selle blogi lugemise lõpuks said siiski aru, et lühivideo maailm sind ei köida ning trendide jälgimine ja ideede genereerimine on liiga tülikas, siis võta meiega julgelt ühendust. Meie särasilmne tiim võtab hea meelega sinu lühivideo turunduse enda kanda!
Let's Go Viral!
Comments